سبد خرید 0

Stromag NFA ابر ترمز ها!!

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | دوشنبه 10 دی 1397 در ساعت 16 : 52 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

ترمز آسانسورهای عرشه ناوهای هواپیما بر مدل  Stromag NFA

 

 Stormag به دلیل راهکارهای پیشرفته ترمز به جهت استفاده بر روی ناو های حامل هواپیما های بدون سرنشین هسته ای جرالد فورد، نیروی دریایی ایالات متحده انتخاب شد.

 

 حمل و نقل کلاس فورد با استفاده از سه آسانسور بزرگ هواپیما بر، هر یک با توان بیش از 100 تن، برای حرکت هواپیما به بالا و پایین از خلیج انار به عرشه پرواز صورت میگید. ترمزهای مغناطیسی در این نوع بالابر واقع در چهار گوشه هر آسانسور هواپیما قرار دارد.

 

 Stromag مدل NFA 400 الکترومغناطیسی، ترمزهایی با گشتاور ترمز Nm) 6.300 یا lb.ft 4646) ارائه کرد. قطر این ترمزها 560 میلیمتر (22 اینچ)است.

 

 Stormag، ترمزهای  NFA 400 خود را تحت آزمایش هایی شامل آزمایشهای چرخه و توقف اضطراری که در آن ترمزهای اضطراری  برای نگهداشتن بیشتر از 200،000 پوند طراحی شدند، قرار داد.

 

 همچنین این ترمزها توسط مواد منفجره، تست شوک با قدرت بالا (G-force)، همچنین شبیه سازی معادن ضد کشتی تحت آزمایش قرار گرفتند و نه تنها ترمزها توانستند نیروی خود را حفظ کنند بلکه کاملا فراتر از موارد آزمایشی بودند.

 

 بر اساس نتایج آزمایش های برجسته، ترمزهای Stomag NFA برای استفاده در تمامی سیستم های آسانسور هواپیمایی نیروی دریایی ایالات متحده، از جمله آنهایی که بر روی کشتی های آمفیبیون آمریکایی نصب شده اند، تایید شده اند.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()

hhrthtrhtrhtrhtrhtrhtrhtrhrththtethetheth