سبد خرید 0

ضمانت اصل بودن کالا

10 / 10
از 1 کاربر

تضمین اصالت کالا و گارانتی اصلی

 بهرو صنعت اصالت همۀ کالاهایش را تضمین می‌کند. از آنجا که برای تامین کالاهای ارائه شده در وب سایت، تنها با شرکت‌های معتبر و دارای گواهینامه استاندارد کیفیت کالا و واردکنندگان رسمی و قانونی همکاری می‌کند، مشتریان می‌توانند مطمئن باشند که کالای دارای پلاک و برچسب معتبر که هیچگونه دخل و تصرفی در آن صورت نگرفته و از تولید کنندگان معتبر داخلی و مجاری قانونی وارد کشور شده است، را خریداری می‌کنند.

 شرکت‌هایی که دارای شرایط لازم برای واردات رسمی نیستند و یا مجوز نمایندگی رسمی ندارند امکان واردات کالا را ندارند و فعالیت آنها غیرقانونی محسوب می‌شود. ذکر این نکته در اینجا لازم است که کشور سازنده روی اصالت کالا تاثیری ندارد و این برند معتبر است که کیفیت کالا را تعیین می‏‌کند. برای نمونه در حال حاضر بسیاری از کالاهای موجود در بازار ایران و سایر کشورها ساخت چین هستند و تنها به دلیل خط تولید ارزانتر است که در این کشور تولید شده‌اند.

 لازم به ذکر است که شرکت بهرو صنعت محصولات خود را در صورت خراب بودن و مشکلات فنی و همچنین در صورتی که محصول از حالت اصلی خود توسط شخص نصب کننده خارج نشده باشد تعویض و یا تعمیر میکند, همینطور بعد از نصب و قبل از اخذ گواهی معتبر از بازرس مربوطه در صورت بروز مشکل تکنسین های حرفه ای خود را رایگان, و فقط با هزینه ایاب و ذهاب به محل نصب اعزام می نماید.

 در صورت خرید از سایت بهرو لیفت و بروز مشکل, شرکت ما با فرض اینکه تغییری در محصول ایجاد نشده, انرا برای شما تعویض می نماید.

 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()

hhrthtrhtrhtrhtrhtrhtrhtrhrththtethetheth