سبد خرید 0

طریقه نصب پاراشوت B02

10 / 10
از 1 کاربر

طریقه نصب پاراشوت B02 برروی کله گاوی و ساخت یوک

بر اساس سفارش محصول، تجهیزات و متعلقات جانبی متنوعی مطابق با مشخصات کالا ارایه گردیده است (مطابق شکل1)

 

شکل 1

مراحل مونتاژ پاراشوت روی کله گاوی :

  1. ابتدا پیچ های M8*70 را به همراه یک عدد مهره اضافه به پهلوی جانبی پاراشوت ببندید.(مطابق شکل 2)

 

شکل 2

  1. هر یک از شفت های موجود را برداشته ، یکی از اشپیل ها را به همراه یک عدد واشر مربوطه داخل آن قرار داده و سر اشپیل را خم نمائید . پاراشوت طوری داخل کله گاوی قرار داده شود که فک های پاراشوت  در راستای  سوراخهایی که بر روی کله گاوی جهت اتصال نبشی تعبیه شده قرار گیرد .(مطابق شکل3)

 

شکل 3(گله گاوی یوک بالا)

تذکر: توجه گردد که راستای کله گاوی جهت استفاده پاراشوت در یوک بالا، بایستی پنج سوراخ مخصوص بسته شدن ناودانی یوک ، صفحات به سمت پایین قرار بگیرند و جهت استفاده پاراشوت در یوک پایین ، بایستی پنج سوراخ مذکور کله گاوی به سمت بالا قرار بگیرند .

باید خاطرنشان کرد برای سهولت در امر مونتاژ و نحوه صحیح قرار گرفتن فنر تنظیم موقعیت پاراشوت ، شفتها از جهت پیچ تنظیم کننده بر روی پاراشوت وارد کله گاوی گردند .(مطابق شکل 3)

  1. هر یک از شفت ها را از میان صفحات کله گاوی و بلوک پاراشوت عبور داده و در حالیکه فنر تنظیم موقیعت پاراشوت در سمت مخالف پیچ تنظیم مطابق شکل های 4 و یا در صورت صلاحدید مجری با استفاده از بوش 25 در فضای میانی پاراشوت  مطابق شکل 5 نصب میگردد، واشر و اشپیل سمت دوم هر یک از شفت ها را قرار داده و آنرا خم نمائید.

 

شکل 4

 

شکل 5

 

5- برای ساخت یوک آسانسور با DBG ریل مربوطه، دوعدد ناودانی با طولی حدودا 20 سانتی متر کوتاه تر نیاز است تا مطابق شکل 6 یوک کابین ساخته شود.

 

شکل6

6-برای ساخت ناودانی ها بر روی کله گاوی ( در صورت استفاده از کله گاوی های تولیدی این واحد) دو سر ناودانی ها بایستی مطابق نقشه ارائه شده سوراخکاری شود تا بتوان توسط پیچ و مهره های M12*30 ناودانی را به کله گاوی پاراشوت متصل نمائید.

جهت اتصال دو لت پاراشوت ها به یکدیگر ، یک عدد لوله با خطر داخلی 21 میلیمتر و یا لوله با قطر ¾ اینچ (اصطلاحا 5/2) با طولی معادل 35 سانتی متر کوتاهتر از DBG ریل نیاز است. جهت نصب این اهرم واسط ابتدا لوله را برروی شفت دستگیره  لت پاراشوتی که میکروسوئیچ روی آن نصب شده است تا انتها داخل کنید سپس سر دیگر لوله را از شفت دستگیره پاراشوتی که فنر روی آن نصب شده است داخل نمائید و در انتها توسط دو عدد پیچ M6 یا پین چاکدار هر دو لت پاراشوت را به لوله واسطه متصل نمائید ( مطابق شکل).

توجه: جهت عملکرد مناسب پاراشوت ، بایستی حتما مطمئن شوید که اولا فک های متحرک هر دو لت پاراشوت در پائین ترین نقطه کورسی حرکتی خود قرار گرفته ان و ثانیا شفت های دستگیره که توسط لوله به یکدیگر متصل شده اند کاملا با یکدیگر همراستا هستند، ثالثا دستگیره ها را قبل از ثابت کردن موقعیتشان بر روی لوله اهرم اتصال در جهت نزدیک کردن به یکدیگر فشار دهید ، توجه شود که در هنگام جا زدن لوله اهرم اتصال دستگاه ها به هیچ عنوان دستگاه ها را به سمت بیرون فشار ندهید.

توجه  : بسیار توجه شود که فک های پاراشوت کاملا موازی با ریل قرار گرفته باشند. برای کنترل این موضوع بایستی فاصله فک ثابت پاراشوت با ریل کنترل گردد. این فاصله بایستی بین 7/0 میلیمتر تا 0/1 میلیمتر باشد ( به ضخامت یک کارت ویزیت یا یک تیغ اره) ولی فاصله فک متحرک تا ریل اهمیت خاصی ندارد.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()

hhrthtrhtrhtrhtrhtrhtrhtrhrththtethetheth